https://www.restartup.cz/wp-content/uploads/2024/12/Vase-znacky-cover-photo-640x415.jpeg

Vaše značky

Spolupráce s vámi jsou pro nás příležitostí provázet vás na dynamické cestě vašeho startu nebo restartu s naším know-how. Jsme na vás hrdí a těšíme se z vašich úspěchů.

https://www.restartup.cz/wp-content/uploads/2025/01/znacky-list-big.jpg

Zdolávat hory

Byli jsme v úzkých, sáhli jsme si na dno, ocitli jsme se v situacích, které pro nás byly nekomfortní. Ale přesně tak jsme to chtěli! Když jsme požádali Filipa Kvapila z Restartup, aby nám připravil právě takový trénink, netušili jsme, že naše očekávání naplní do puntíku. Jako team leadeři jsme procházeli reálné situace z naší práce. Bylo to zajímavé, náročné, motivující, praktické i zábavné. Lektoři Filip a Gábina Vyziblová byli jednoduše úžasní. A zpětná vazba od kolegů? Skvělá! Takže pokud hledáte školení, ze kterého si odnesete víc než jen papírový blok a pero, a vaši kolegové mají chuť zdolávat hory, nejen kopce, jste na správném místě. My jsme první hory zdolali a chystáme se ještě výš a ještě dál.
Lenka Králová
HR, Green:Code
Komunikace v interkulturním týmu

Komunikace v interkulturním týmu

Komunikace na mezinárodním oddělení není vždy jednoduchá, zvláště když v něm pracují lidé z různých kultur. To byla výzva i pro naše oddělení v ČSOB, kde máme v týmu kolegy z Belgie, Maďarska a Česka. Abychom zlepšili komunikaci a spolupráci mezi týmy, rozhodli jsme se uspořádat workshop na téma Česko-Maďarsko-Belgická spolupráce v praxi, který připravili a vedli dva skvělí lektoři a odborníci na tuto oblast – Jana Bilíková a Václav Wortner ze společnosti Restartup. Celý workshop byl skvěle připravený a rozdělený do několika dnů, abychom se mohli věnovat každé kultuře zvlášť. Všem nám poskytl zcela nový pohled na naši spolupráci s kolegy a pomohl nám lépe pochopit chování typické pro jednotlivé národy a naučit se ho respektovat. Byla to skvělá zkušenost, která nás určitě posunula vpřed. Velké poděkování patří Janě a Václavovi za jejich skvělou přípravu a vedení celého workshopu.
Lucy Kluchova
Change manager, CSOB

Rozvojový program pro vyšší management

Minulý rok jsme se rozhodli připravit rozvojový program pro vyšší management, zaměřený na osobnost manažera, efektivní komunikaci a práci se změnou. Na základě dlouhodobé spolupráce v oblasti tréninků měkkých dovedností jsme v rámci výběrového řízení oslovili i společnost Restartup. Profesionálně zpracovaná nabídka s důrazem na interaktivní zážitkový program nás velmi oslovila a vítězem se stala právě společnost Restartup. Jejich profesionální přístup se projevil nejen v důkladné a odpovědné přípravě, ale také během realizace celého programu. Pozitivní zpětná vazba od účastníků předčila naše očekávání, a proto jsme se rozhodli rozvojový program rozšířit i na nižší manažerské úrovně – opět ke spokojenosti všech zúčastněných.
Andrea Kešnerová
Vedoucí odboru Vzdělávání a rozvoje, Doosan Škoda Power

Manažerská akademie

Se společností Restartup spolupracujeme již třetím rokem v rámci našeho vzdělávacího programu manažerské akademie, určeného pro mistry, vedoucí a střední management. Programy jsou precizně připravovány ve spolupráci s odbornicí Janou Bilíkovou a lektorkou Jitkou Jilemickou, což zaručuje vysokou kvalitu obsahu i prezentace. Do programu je zapojeno přibližně 70 našich zaměstnanců, kteří absolvovali jednotlivé moduly zaměřené na efektivní přenos informací, řešení konfliktních situací, práci s emocemi a vedení porad. Kromě splnění všech cílů a obsahu jednotlivých modulů považujeme za největší přidanou hodnotu programu otevřenou atmosféru, která umožňuje účastníkům sdílet své zkušenosti a problémy z praxe. To vedlo k vzájemnému obohacení a nastavení různých úhlů pohledu na řešené situace. Restartup je pro nás spolehlivým partnerem a jejich programy přinášejí skutečný posun v manažerských dovednostech našich zaměstnanců. S upřímností doporučuji jejich služby každému, kdo hledá efektivní a praktické vzdělávání pro své týmy.
Petra Matoulková
HR, TE Connectivity
Vzdělávání zaměstnanců jako jejich vlastní potřeba

Vzdělávání zaměstnanců jako jejich vlastní potřeba

Když jsme před téměř třemi lety vybírali dodavatele pro rozvoj našeho středního managementu, společnost Restartup byla jediná z oslovených firem, která splňovala naši představu o tom, jak dělat věci jinak. Nechtěli jsme klasické školení „u flipchartu“, ale chtěli jsme postavit vzdělávání na změně myšlení zaměstnanců – aby ho nevnímali jako povinnost, ale jako potřebu, ideálně svou vlastní. Nejlepším důkazem toho, že nabídka Restartupu nebyla jen marketingovým trikem, je fakt, že oni sami chtějí. Od první schůzky se snažili co nejlépe pochopit naši specifickou terminologii, filozofii a firemní kulturu a začali ji v rámci vzdělávacích programů aplikovat. Restartup se vyznačuje nejen vysokou profesionalitou, ale také schopností flexibilně reagovat na naše specifické potřeby. Lektory Restartupu vnímáme jako skutečné odborníky, kteří se plně věnují našim vzdělávacím cílům. Díky jejich práci se naši manažeři neustále zdokonalují a získávají nové dovednosti, které jsou pro naši společnost klíčové. Jejich schopnost přizpůsobit se a improvizovat v různých situacích je pro nás nesmírně cenná. Děkujeme za dosavadní spolupráci a těšíme se na další!
Lucy Gavendová
Model Obaly

Interkulturní workshopy

Velmi si vážíme spolupráce s poradenskou firmou Restartup. Interkulturní workshopy, které pro nás v tomto roce realizovala, nám pomohly k efektivnějšímu fungování naší multikulturní firmy. Nejvíce je ocenili manažeři multikulturních týmů, protože díky nim lépe pochopili kulturní specifika jednotlivých národností ve svých týmech, možné oblasti nedorozumění a odlišné způsoby motivace. Vyhovuje nám flexibilita a nadšení, které jsou pro Restartup typické, a už nyní se těšíme na pokračování dalších workshopů v příštím roce.
KATEŘINA VANÍČKOVÁ
HR Specialist, W.A.G. payment solutions

Komunikace ve firmě se viditelně zlepšila

Top management společnosti zaznamenal, že už po méně než šesti měsících se komunikace v naší firmě výrazně zlepšila. Disciplína, respekt a důvěra mezi kolegy dosáhly nové úrovně. Pocítili jsme pozitivní posun oproti minulosti. Společně jsme se učili a prakticky si osvojovali způsoby, jak řešit konflikty, jak dovést projekty k úspěšnému konci, jak důležité je stanovit si jasné cíle a zároveň efektivně komunikovat směrem k zákazníkům i uvnitř týmu. Tým Restartupu s námi bude pokračovat, což mě utvrzuje v tom, že nám pomohou růst nejen na profesionální, ale i na osobnostní úrovni.
KATARÍNA MOLCOVÁ
HR manažer, Elster Water Metering

Komplexní přístup při volební kampani

Využila som možnosť konzultácií s kolegami zo spoločnosti Restartup počas volebnej kampane. Veľmi oceňujem komplexný prístup k hľadaniu optimálnych postupov. Nešlo o žiadne formálne odporúčania, ale o snahu prispôsobiť riešenia môjmu naturelu a spôsobu uvažovania, čím som sa oveľa lepšie dokázala priblížiť k Zvolenčanom a odprezentovať im svoje názory a návrhy. Ich odbornosť a nadhľad mi pomohli najmä pri prekonávaní zákerných volebných útokov. Profesionalita celého tímu spoločnosti Restartup mi dodala neskutočne veľa energie do kampane a som presvedčená, že práve vďaka nim som vo voľbách aj uspela.
LENKA BALKOVIČOVÁ
Primátorka města Zvolen v letech 2014–2022

Profesionální mentoring přináší výsledky i ve veřejném sektoru

Spolupráce s firmou Restartup a konkrétně s Michalem Novotou a Jánem Odzganem přináší jedinečnou zkušenost profesionálního přístupu, strukturovanosti a kvalitního mentoringu. Správně komunikovat vizi YPE pro zkvalitnění politiky a veřejné správy na Slovensku se nám daří realizovat právě díky bohatým zkušenostem, které Restartup do společného projektu vnáší.
ANDREA TITTELOVÁ
Zakladatelka a ředitelka Youth Politics Education (YPE)

Díky strategickému plánování efektivnější pomoc

Počas jedného víkendu sme zamakali a dali sme si strategické plánovanie o tom, čo Vagus zlepší, zmení alebo dosiahne. Stálo nás to veľa energie a padali sme mŕtvi do postelí. Celý víkend nás viedol a pomáhal nám tréner Braňo z Restartup. Sme radi, že Restartup je našim dlhodobým partnerom vo vzdelávaní a tréningoch, s nimi dokážeme pomáhať ľuďom ešte lepšie a profesionálnejšie. Ďakujeme!
MGR. SERGEJ KÁRA
Předseda o. z. Vagus, Dobre&Dobré

Proklientský přístup v bance oceňují

Lektoři a konzultanti z Restartupu se v rámci spolupráce na projektu Poštové banky ukázali jako velmi proklientsky orientovaní – jak při definování potřeb, tak i při celkovém návrhu školení „Projektová komunikace pro projektové manažery“. Zároveň oceňuji jejich zkušenosti a profesionalitu, které do realizace vložili a které byly přínosem pro mé kolegy v bance. Ráda budu ve spolupráci pokračovat.
MGR. MICHAELA BUBELÍNIOVÁ
Vedoucí oddělení vzdělávání a rozvoje, Poštová banka

Mentori a lektoři Restartup v technologickém inkubátoru

Univerzitní technologický inkubátor je pracoviště Slovenské technické univerzity v Bratislavě, které podporuje vznik a fungování technologických start-up firem. V rámci svých aktivit organizuje různá podujatí, jako jsou business snídaně InQb, odborné semináře, školení podnikatelských dovedností a mnoho dalšího. V rámci těchto akcí probíhá také spolupráce s firmou Restartup s.r.o., která zajišťuje odborné lektory a mentory.
ING.LENKA MIKULIKOVA. PHD.
Ředitelka InQb Bratislava

Koučink při tvorbě značky

S odstupem času vnímám spolupráci s Michalem a jeho kolegou na brandingu naší společnosti ještě pozitivněji. Nejvíce nám pomohlo přemýšlet nad věcmi a tématy, na které jsme byli cíleně navedeni prostřednictvím koučinku a komunikace s kluky. Bez této spolupráce bychom pravděpodobně nepřišli na mnoho užitečných myšlenek o důvodu, obsahu a hlavně cíli našeho uvažování o značce a způsobu, jak nastartovat obchod. I po několika měsících vidíme a cítíme, že mnohé otázky byly na místě. Mluvit o značce tímto způsobem a hledat skrytá zákoutí rozvoje značky, firmy a podnikání se ukázalo jako nesmírně přínosné. Určitě si s jejich týmem naplánujeme další trénink, protože umí skvěle nastavit zrcadlo.
VOJTECH BOČÁK
Stavaj.to, jednatel

Nová perspektiva pro advokátní kancelář

Spolupráce s Restartup nám významně pomohla při rozjezdu firmy. Michal a Ján vnesli do naší firemní komunikace novou perspektivu – více odvahy, lidskosti a jednoduchosti. Kdykoliv jsme se rozhodli dát na jejich rady, nikdy jsme toho nelitovali. Zároveň jsme však měli pocit, že děláme něco přirozeně lidského a nám vlastního. Samozřejmě jsou kreativní a rychle reagují na naše požadavky.
JOZEF SEMANČÍN A PAVOL POLÁČEK
Advokátní kancelář SEMANČÍN-POLÁČEK

Trénink vyjednávání

Naši partneři pro nás připravili workshop zaměřený na vyjednávání. Je to tým profesionálů, který nám ukázal a vysvětlil neortodoxní metody a principy vyjednávání, které můžeme využít při jednáních s našimi obchodními partnery. Účastníci workshopu vyjádřili své nadšení ve zpětné vazbě. Nejvíce ocenili přístup k vedení workshopu, zaměření nejen na teorii, ale především na praxi. Společně s týmem Restartup řešili konkrétní problémy našich startupů. Těšíme se na další společné workshopy a přednášky pro naše startupisty.
EVA HAVAŠOVÁ
Projektový manažer, The SPOT Guru

Tréninky jsou zážitkem

Neuvěřitelný zážitek! Zapůsobil na mě způsob vaší práce a vysoce efektivní tréninky, které pro nás byly velkým přínosem. Váš osobnostní byznysový pohled je osvěžující a zároveň inspirativní. Oceňuji, když konzultanti zpochybňují zaběhnuté status quo a dokážou nám ukázat jiné cesty a přístupy, se kterými jsme se dosud nesetkali. Vášeň, kterou do své práce vkládáte, je zřejmá a přináší to, co vás odlišuje od ostatních.
KATARÍNA CHAMKOVÁ
HR manažer, Air Liquide Welding Central Europe, s.r.o.
Tréninky pro mladé političky

Tréninky pro mladé političky

Se společností Restartup organizujeme 5–6 tréninků ročně pro mladé politické lídry na Slovensku. Mimořádně pozitivní zpětná vazba účastníků a jejich měřitelné výsledky po volbách ukazují, že tyto tréninky jim poskytují nástroje nezbytné pro úspěšný vstup do politického ringu. Zvláště oceňujeme, že ženský tým v Restartupu pod vedením Veroniky Panákové a Anežky Karľa vyvinul jedinečný tréninkový obsah pro političky. Díky inovativnímu a otevřenému přístupu Restartupu otevíráme mladým lídrům nové možnosti a poskytujeme jim přesně takové vzdělání, jaké potřebují pro úspěch v politice a veřejném životě.
Mgr. Katarína Korduliaková Kissová, LL.M.
Ředitelka zastoupení, Hanns-Seidel-Stiftung e.V., Zastoupení v Slovenské republice
https://www.restartup.cz/wp-content/uploads/2024/12/juraj-barus-small-e1733383451584.jpg
Když jsme začali naši spolupráci s Restartup, netušili jsme, jak zásadní a důležitá bude pro naši transformaci, kterou v Clarios Slovakia procházíme. Když se po roce podívám na pokrok, který náš leadership tým udělal, před rokem bych nevěřil, že je to možné. Děkuji Restartupu za velmi plodnou a inspirativní spolupráci, děkuji Michalu Novotovi, děkuji Filipu Kvapilovi. Nikdy dříve jsem se tak intenzivně nevěnoval osobnímu rozvoji jako v tomto roce, o to motivující je toto úsilí, když po roce celý tým vidí velmi konkrétní výsledky.
Juraj Barus
Global Director, Clarios Business Centers (2020-2025)
https://www.restartup.cz/wp-content/uploads/2024/09/img-floater-10-logo.png
https://www.restartup.cz/wp-content/uploads/2021/06/img-floater-9.png